Η Τατιάνα Στεφανίδου τις ημέρες των γιορτών ξεκουράστηκε και σήμερα επέστρεψε δριμύτερη!
Η παρουσιάστρια της εκπομπής «Μία» στο star δημοσίευσε μια φωτογραφία half-selfie στο instagram και ήταν η πρώτη για το νέο έτος!
Πόσταρε την εν λόγω φωτογραφία στέλνοντας κι ένα φιλί στους διαδικτυακούς της φίλους!



">
">
">
">
">
">
">